Ben 1 aydan sonra verdim çünkü eşim gece nöbetli çalışıyor ve ilk bir yaşına kadar emziğin ani bebek ölümü sendromu riskini azalttığına dair yazı okumuştum geceleri içim daha rahat etti en azından ilk başlarda eşim yokken gözümü bile kırpmıyordum kusar da aspire eder diye korkumdan