Papatya2636 Gece kaç satte bir kalkıyo bebişlerinşz benimki resmen 1 satte kalkıyor ya😭tuvaletini bile bezi açınca yapıo paşa
Btlyc Papatya2636 gece altını açmanız çocuğun uykusunu açar kakasını yapmadığı sürece açmayın ilk zamanlar öyle oluyor omzumda uyuttuğumu hatırlıyorum 1 ay sonra düzelecek sabredin
Zeynepga Papatya2636 gece 4 de kalktı sabah 8 e kadar gözünü kırpmadı bazen sinirlerim tükeniyor cidden çok zor 😢
Papatya2636 Btlyc açmam aslında ama ıkınıyor yatarken sürekli bende açmak mecburiyetinde kalıyorum hiç uyumuyor öyle çünkü sürekli ayakları havada ıkınıp duruyo ıkınmaktal göbek fıtığı çıktı