Eylul-09 Yaklaşık 1 hafta sonra 7 aylık olucaz. Ek gıda dönemindeyiz, o yüzden acaba alerji olabilir mi diye düşünüyorum. Ama bu kızarıklar dışında hiçbir şey yok ve sadece boynunda, çenesinin altında var. Kızım baya saçlı bir bebek o yüzden çok terliyor. Emerken, oynarken, otururken vs. Ee malum havalarda sıcak. İsilik olmuş olabilir mi?
Zelzele Eylul-09 bnde post açmıştım isilik bu iyi bilirim , terden oluyor , terledikce kurula boynunu serin tutmaya çalış 2 3 günde faydasını gorursun bn hergun dus arti krem gecti
Eylul-09 Balbocugu hayır başka hiçbir yerinde yok. Meyve filesine karpuz koyup vermiştim bir parça. Sonra internetten baktım 8.ayda verilmeye başlanır falan yazıyordu. İçime kurt düştü ondan mı oldu acaba diye. Ama karpuzdan olsa başka yerlerinde de olur değil mi?
bumbusannesi Sanırım isilik yada disleri cikiyor agzinin suyu akiyorsa oda yapabilir bizimkise ayni boyleydi agzinin suyundan dedi doktor
Eylul-09 bumbusannesi anladım teşekkür ederim. Evet dişleri çıkmak üzere. Ondan olabilir mi o zaman? Bir de meyve filesine karpuz koyup vermiştim bir parça. Sonra internetten baktım 8.ayda verilmeye başlanır falan yazıyordu. Karpuzdan olmuş olabilir mi?
EkiminAnnesi Eylul-09 son 3-4 gündür benim oğlum da aynı bu şekilde ben de isilik diye düşünüyorum başka yerinde yok çünkü
EkiminAnnesi Eylul-09 Gündüz klima açıyoruz sık sık ıslak pamukla siliyorum ya da yüzünü boynunu yıkıyorum. Her gün duş alıyor. İnşallah geçer. Zıbınla duruyor sadece. İzmirde yaşıyoruz sıcaklar zor olacak 😓
Deletedmom738372 Eylul-09 sıcaktan dolayı olduğu için pek müdahele gerekmez akşamları kantoron yağı sürebilirsin
Eylul-09 EkiminAnnesi biz klima çarpar diye açamıyoruz evdeki bütün pencereleri, balkon kapısını vs açıyoruz. Bende her gün duş aldırıyorum çünkü aşırı terliyor rahatlasın diye hemen 10 dkda yıkıyorum. Bizde Kilis te yaşıyoruz aşırı sıcak. İnşallah geçer ya, çok korktum birden olunca.
EkiminAnnesi Eylul-09 biraz önce instagramda takip ettiğim biri kendi oğlunu paylaşmış isilik oldu diye. Boynunda ve ensesinde var bizimkiler gibi. Sonra doktoruna fotoğraf atmış alerji demiş yarına kadar geçmezse getir demiş bilmiyorum kafam karıştı benim de 🤷♀️
Eylul-09 EkiminAnnesi bende yarın sabaha kadar geçmezse bir daha duş aldırırım, baktım öğleden sonraya geçmedi hemen hastaneye giderim mecbur. Yoksa içim içimi yer. 😔😭
EkiminAnnesi Eylul-09 geçer inşallah zıbınla uyuyor şimdi üstünü falan da örtmüyorum ama çok terliyor gün içinde. İsiliktir bence 🍀