Hsnygz En son 20 Nisan’da adet oldum bidaha olmadım test yaptım hamilelik çıkmadı kan verdim yine çıkmadı adet söktürücü yazdılar onu kullanıyorum böyle olupta hamile olan çıktı mı ilaç kullanmaya başladım aklıma takıldı bişey falan olursa diye .