Bn 4.5 aylıktan beri çekiyorum şuan 7 aylık 4.diş geliyor o kadar yorgunum ki ağlayarak uyanıyor hiç bir ilaç fayda etmiyo osanit aldım tatagil aldım jel aldım calpol falan işe yaramıyor artık yorgunluktan bebegimle birlikte ağlıyoruz napıcamı bilmiyorum bi çözüm bulan varsa bana da yardımcı olsun allah rızası için.. rahat uyusun diye bay bay night bile aldım ama daha huzursuz oldu onu verince.. Gerçekten çok yorucu diş meselesi