Merve3333 Hayırlı akşamlar herkese.Bugun kaynanamgile gittik.Oglumu yere bastırmaya çalıştı bir ayağını yan bastı.Boyle uğraşırken normal basmaya başladı ama bana sürekli bunu yere bastırıp hoplatin dedi.Ben bir yerine birşey olur diye korkuyorum.Bu arada oğlum iki aylık ve erken doğdu.Buradaki ailelerin tecrübelerine güveniyorum.Sizce doktora götüreyim mi?
Mvvrrr Merve3333 tabi ki hayır 2 aylık daha bebek ne olucak oturtmaya bile 4.ayından itibaren kısa süreli öneriyor doktorlar
Veragillerden Ay siz ne diyorsunuz sakın yapmayın ya, iki aylık çocuk nasıl basabilir ne doktora götürmesi? Lütfen kayınvalidenizi dinleyip çocuğu bastırmaya çalışmayın. Yük biniyor hiç doğru değil hiç. Beş aylık bebek bile anca basıyor. Yapmayın lütfen.
Merve3333 Veragillerden Bende öyle biliyorum ama eşimde dedi ziplatalim korkuyorum ben birşey olur diye
BuseBlt Merve3333 2 ay çok kucuk daha. Biz 5 ay 22 günlüğüz kucakta tutup bastırır gibi yapıyoruz tam basmıyor zaten. Doktorumuz bile dördüncü ay muayenesinde o şekilde baktı. 2 ay erken yani
Batummm Gerçekten diyecek birşey bulamıyorum.. Şu kayınvalidelerin her dediğini yapacaksanız ohoooo 😀 Ben yorum yapmasına dâhi izin vermiyorum.
Saliha03 Merve3333 2 yaş diye mi okudum 2 ay yazınca bi şok geldi kayınvalidenizi dinlemeyin lütfen 2 aylık bebek oturtulmamalı bile.
Merve3333 Saliha03 Her gittiğim de birşey çıkarıyor bıktım resmen .Bana artık yemeklerin falan tadına baktır diyor.Dondurma veriyor.
Tweetyy Merve3333 tovbeler olsun 2 aylik cocuk bastırılıp ziplatilir mi yahu. Kaynananizin elinde esiniz tesadüfen hayatta kalmış bu nasil bi saçmalık. Bastirmayin cocugu lütfen ve dinlemeyin onu. 4 aydan sonra doktor önerisiyle destekli oturur pozisyonda tutarsınız sonra zaten kucakta tutunca anlaşılır ne kdr basabilecegi. 6 aylik olacak bebegim ayaklarini yere basmayı cok seviyor yine bile cok temkinli davranıyorum beline yük binmesin diye. Daha cok erken…
Astral Merve3333 2 aylık bebeğe mi ayy yok artık ya olabildiğince az görüş derim bebeğin biraz büyüyene kadar sonra evde bi anlık onla yalnız bırakırsın saçma sapan şeyler uygular bebeğe
Aloneeee Merve3333 2 aylık bebekten bahsediyorsunuz ne yere bastırması ne dondurması allah aşkına bebeğinizin kemiklerini bir yerine batırmayı mı istiyorsunuz cahil insanlara uymayın lütfen gerekirse götürmeyin kayınvalidenize. Süt çocuğu o da. Ki erken doğmuş ztn iki aylık bile sayılmaz.
Alpingo Merve3333 ben 22 aylık oğluma bugün ilk defa verdim dondurma sizde izliyorsunuz o verirken sanırım.
Astral Merve3333 yaptırma canım kimseye bilmiyor onlar 🤷🏼♀️ Dert etmene de gerek yok 6-7 aylık olup basamayan bebek cok var
Merve3333 Mvvrrr bana da öyle geliyor ama onlara göre abartiyorum.Gorumcemin kızına yapmışlar birşey olmamış hatta çocuk ayağını erken basmış