Melekk3 Selam annisler Günler nasıl geçiyor , baya düzeni oturttunuz mu ? Benim oğlan 26gunluk uyumaya bayılır , bazen zorla besliyorum uyuduğu yerden. Kirkimiz çıksaydı hayırlısıyla belki biraz daha iyi oluruz
milletsanaseymiolacak Melekk3 ay Keske benimde oyle olsa 25 günlük bebeğim en fazla kesintisiz 2 saat uyuyor sürekli uyanıyor gece gündüz 🥹
askanne10 Melekk3 Allah analı babalı büyütsün tüm bebeklere sağlık versin daha düzen için çok erken bizim düzen ara ara bozulsada 9. Ay felan oturdu
nur_karademir66 40 ı çıkana kadar benim bebegim de uyuyodu sürekli hiç uyanmazdi mama icirmek için kaldirirdim içer yine uyurdu ama asıl macera 40 ından sonra başlıyor valla şuan hiç uyumuyo desem yeridir
Melekk3 nur_karademir66 bazen uyandiramiyorim emzirmek için ya sağıp veriyorum yada mama .kaşık biberon kullanıyorum onunla uyurken doyuruyorum bakalım biz nasıl olacaz kırktan sonra. Gece uyandırmaya çalışmak emzirmeye çalışmak çok zor oluyor
nur_karademir66 Gece gündüz e göre daha iyi uyuyo ama gündüz 2 3 saat anca uyuyo. Valla çok zorlanıyorum yalnızım bide eşimde sürekli nöbetçi calisiyo. O yüzden sıkıntılı geciyo
Melekk3 nur_karademir66 ay benimde 3bucuk yasindak kizim var o beni çok zorluyor. Sabahtan akşama kadar yapma etme çocuğu elleme demekten bir hal oluyorum . Bedenen oğlum ruhende kızım bitiriyor beni
Melekk3 milletsanaseymiolacak beslemek kolay olur . Uyuyan cocugu beslemek zor sarılıktan yattık zaten tekrar yükselir diye korkuyorum
nur_karademir66 Melekk3 bende ayniydim ama işte şuan uyutmak çok zor oluyo. İnşallah sizin bebeğiniz benimki gibi olmaz 😊