findiginannesi_ Kızlar silikon mama önlüğü satan varmı illa Aksaray’da yaşamanıza gerek yok başka ilden de kargo alabilirim
Minikveannesiii findiginannesi_ burdan görsel nasıl atılıyor bilmiyorum ama fiyatına baktım 140tl sıfırı 70 tlye verebilirim kargo size ait olacak şekilde bir iki kere kullandık zaten kızım pek sevmeyince ısrar etmedim isterseniz oioi puzzle şeklinde olan tabağıda var uygun bi fiyata verebilirim yanında
findiginannesi_ Minikveannesiii Silikon tabakta yemek yedirmem sağlıklı değil .forumun sol üst köşesinde 3 çizgi var orda resim yükle var oraya bas fotoğrafı kopyala bana mesaj göndereceğin yere kopyala yapıştır yap
Irmakprensesinannesi findiginannesi_ yoo genelde oi silikon ürünleri sağlıklı ürünlerden yapılıyor o yuzdn pahalı aslında içiniz rahat olablir ve çok rahat kullanimi
Minikveannesiii findiginannesi_ oioi ürünlerinde zararlı hiç bi bileşen yok tabiki tabağını kullanıp kullanmamak size kalmış belirtmek istedim sadece. Eve geçince atayım o zaman fotoğraf bakarsınız