Ummahan250820 9 aylık kızım bugun bıberonu aslaalmıyor verdıgım gıbı dıkıyle gerı ittiriyor corbasınıda cok az içti neden boyle oldu anlamadım biberonu reddetme huyu gecermi 😔
karabiberimm Ummahan250820 normal de yiyorsa şuan bıraktıysa ya diş çıkarıyordur yada sıcaklardan olabilir benim oğlumda 2 yaşında hiçbirşey yemiyor doğru düzgün havalardan biz bile iştahsız oluyoruz Aralıklarla teklif edin acıkmasına müsade edin biraz iyice acıkınca yer
Kubra27 Ummahan250820 benim kızımda 7 aylık normalde biberonunu bitirir azıcık içiyor hep yarım bırakıyor niye bnde bilmiyorum zayıflayack diye çok aklıma takılıyor
Seyyid_Ali_2021 Ummahan250820 geçiyor canım genellikle diş döneminde oluyor biberon reddi hatta benim oğlum biberonu görür görmez öğürüyordu birde mamanın derecesini ılık yapın hep aynı ayarda ılık içirin🌹
Ummahan250820 karabiberimm normalde yıyor canım arasını cok uzun tuttum oyleyken bıberonu ıstemıyor dedıgınız gıbı ya dıs yada sıcaklardan
Ummahan250820 Seyyid_Ali_2021 olabılır canım dısten kaynaklı sanırım umarım hemen duzelır devamlı aynı ılıklıkta yapıyorum canım 🌸