Melekmls kız yok 6 5 aylıkken de 9.5 kıloydu şimdi hareketlendi boya gidiyor ama bizde kısa kimse yok herkes uuzn yapılı eşimin tarafında benım tarafımda öyle genetik yani birazda.
Dogumdan itibaren mama kullandık 7.aya kadar sonra kızım istemedi bıraktık emzirdim hep emzirmeyi bırakmadım da tek göğüs emiyor birde su gibi sütüm yaglı değil 🥴🤷
Bende kahvaltı yaptırıyorum ikindi zamanı meyve akşamda bizimle yemek yiyiyor sabaha kadar da emiyor