RumeysaSude Öncelikle bebeğiniz yenidoğan döneminde her sıkıntısında ağlar, gazı olur sancılanır uykusu gelir vs. Sıkıntısı olmasa bile yeni bir dünyada olduğunun henüz farkında değil, hala kendisini sizin parçanız sanıyor ve her fırsatta sizi arayacak. Kucağına alıştırma falan diyecekler kulağınızı kapatın, her istediğinde sizin kollarınızda güvende hissetmesine izin verin ☺️ Ortalama 5 çişli bez dolduruyorsa, çişinin rengi koyu sarı, turuncu değilse doyuyordur. Her emmeden sonra kucağınızda dik pozisyona getirip hafif pış pışlarla sırtını sıvazlayarak mide gazını çıkarın. Ortalama 2 haftadan sonra bağırsak gazı başlıyor, internetten karın masajı videolarına bakın onları yapın. Bebekler ilk 4 5 ay çok ağlıyor ve çoğunlukla açlıktan değil içiniz rahat olsun ☺️ Zamanla onun dilinden anlayacaksınız, gık dese ne olduğunu bilir hale geleceksiniz ☺️ Sağlıcakla büyütün 🙏🏻