Bebeğim 9.5 aylık. Hiç dişi yok. Bugün sebepsiz bi ateşi çıktı. Yani çok yüksek değil. 37-37.6 arasıydı. Dün de yaylaya gitmiştik. Dikkat ettim aslında üşümedi de terlemedi de. Hasta olsa ateşi 38 üzerne çıkardı diye düşünüyorum. Hep mızmız olduğu için de anlamıyorum. Yani sorum şu. Bu değerdeki ateş diş olabilir evet Ama hastalık da olabilir mi acaba. Yarın kontrol günümüz zTen doktora da gidicez. Ama merak ettim