1Dost
ayseeeasln21
Ben önce sallama hızımı azalttım. Çünkğ haldur huldur sallıyordum, iyice azaltınca beşiğe koydum ağlayana kadar bekledim, ağlayınca salladım, susunca durdum, öyle öyle devam ettim, sabır işi. İlk gğn 1 saatten fazla sürdü uyuması ama uyudu. Zaten bi yerden sonra mayışıyolar. Önemli olan o mayışma anından sonra sallamamak. Ben küçükken verdiğim için 3 günde alıştı. Hareketi arttıkça bebeğin daha uzun sürer diye düşünüyorum. Ama iyi ki de vermiştim. Pes etmemek gerek. Önceden sabaha kadar ayağımda sallardım uyusun diye. Şimdi deliksiz uyuyor.