Arkadaşlar merhaba 7 yaşında bir kızım var şu 3-4 gündür saçları dökülüyor öyle aman aman bir dökülme değil ama her taradığımda 10-15 tel geliyordur tarağa geçen sene haziran ayında kovid geçirmiştik o zamanda çok dökülmüştü şimdi yine aynı tarihe denk geldi.bu aralar çok antibiyotik kullandı ondan olabilir mi önerilere açığım.