Esradnmeez1 ya biz onları düşündüğümüz için hasta olmasını istemediğimiz için oluyor aslında bidey varsa erken götürmek her zaman daha iyi oluyo ben kızda sarılık var dediler eşimin akrabasıgil biz zaten yarın randevumuz diye götürmedi değeri yukselmisti aklımıza da gelmedi hiç hastaneye götürmek bende o zamanlar keşke hemen alıp gitseydikdedim sonra aradan vakit geçti 1 buçuk 2 aylıkken bi viral enfeksiyon geçirmişim çok şükür bronşit olmadan fark ettim de götürdüm hastaneye zırt pırt tabiri gerek yok ama gözlemlemek de çok önemli bebekleri mesela bi kaç gündür az çiş yapiyo ama mesela dün bi dışarı çıkınca az emdi sonra görmedim idrar bugün de çok az çiş göstereni mavi dönmedi arkaya doğru az yapmış 2 3 bez değiştirdim normalde baya oluyordu dolu dolu uyurken de sırtı çok terliyo farkındayım zaten uyanınca üstünü değişiyoz ama işte bi kaç gün daha olursa doktoru aramayı düşünüyorum bende