10 aylık kızım 3-4 gündür bir şey yemiyor. Diş dönemi siye mi sıcaktan mı bilmiyorum yiyordu normalde şu an sevdiği şeyleri bile dışarı çıkarıyor çok üzülüyorum :( 10 ay boyunca hiç cici bebe vermedim sırf yesin diye aldım onu yedi ilginç. Ne yapmalı yaşayan var mu? Doktora yeni gittik bir şeyi yok öyle ama doktora soruyorum normal olabilir sıcaktan vs diyor e bu çocuk aç mi gezecek bir akıl fikir ver değil mi. Süt de tek meme emiyor yetmez ki :(