mertgngr pazartesi yaptırdık iğne vurulurken çok ağladı sakinleştiremedik tabi ağlaya ağlaya sünnetini oldu çok şükür onun dışında bir daha ağlamadı uyudu kaldı zaten krem verdi şuan iyiz bir sıkıntı yok bugün suya oturtcaz bezinide kaka yaparsa hiç bekletmeden değiştirin temizliğine dikkat etmek önemli şimdiden geçmiş olsun inşallah güzel geçer ☺️ Doktor size dikkat etmeniz gerekenleri söyler her doktor farklı birşey söylüyor