Bebeğim 4 ay 11 günlük sürekli ağlıyor yatmak istemiyor ana kucagina koyamiyorum sürekli kucakta yatarken kendini parçalıyor ağlıyor.aglayarak uyanıyor 2 dk yalnız birakamiyorum.yaklasik 10 gündür böyleyiz.en erken ne zaman bitiyor yada zamanla hafifliyor mu bu atak durumu.