Mirayasel42 https://imgyukle.com/i/VJVqTG https://imgyukle.com/i/VJV2vS ne yapabilirim sıcaktan isilik dedıler ama suan 40 derece dışarı
Fatmaey Mirayasel42 isilik 👍 korkulacak hiçbir şey yok rahat olun sıcaktan oluyor ince rahat giydirin
Merveeemeeliss Mirayasel42 benim kızımdada var 2 aylık ve gül suyu kullan dedi doltorumuz kullanıyoruz iyi geliyor
Deletedmom738372 Mirayasel42 doktorumuz üç krem birde damla yazdı kullanıyorum yüzü iyi oldu da vücudunda var
Merveeemeeliss Seross10 bir pamuğa döküp sabah akşam siliyorum o sivilcelerin olduğu yerleri ve gerçekten işe yarıyor markasıda otacı gratislerde bulabilrsiniz