minikturta Kızlar yaz geldi, sanırım 1.5 togluk uyku tulumu artık terletiyor evimin sadece yatak odası güneş aliyor haliyle biraz sıcak oluyor, yaz için nasıl bir yol izliyorsunuz? Daha düşük toglu uyku tulumu mu yoksa ince kıyafetler mi ? Teşekkür ederim 🤭
JackDaniels minikturta Yaz mevsiminde ince penye tulumla yatırıyorum çünkü üstünü hiç örtmüyor benim oğlum. Geceleride iyice hava ısınınca sadece zıbınla uyuyor😂
Banu- Bence yaz için yenidoğan değil ise (28 günlük) tuluma gerek yok. Evin durumuna göre kısa kol çıtçıtlı, tayt-tişört vs. Hangisi uygun olursa giydirin. Bizler bile bunalıyoruz yazın. Ki bebekler serin ortamda uyumayı çok severler.