Kızlar 2 ay 20 günlüğüz. Bebeğim memeye geldiğinde çok ağlıyor sakinleştirmeye çalışıyorum sma yok . 1 haftadır böyle emziği verip sakinleştirip sonra emziyorum . Göğsüm eskisine göre yumuşak acaba sütüm az da doymuyor ona mı sinirleniyor yoksa meme reddi mi ? Yardım eder misiniz