Kızlar merhaba ben mi yanlış yapıyorum sormak istedim 10.5 aylık evladım var sabah uyanır mama yapıyorum. (anne sütü almıyor) 1.2 saat geçiyor kahvaltı yapıyor uyuyor ardından uyanınca yemek veriyorum arasında 1.2 saat geçince mama veriyorum yemek araları 1.2 saat meyve saati vs oluyor. Gece yatarken mama verip uyuyor. Siz nasıl besliyorsunuz mamayı sabah kalkınca vermesem mi. Teşekkür ederim şimdiden.