Oldugugibibiri Bebeğim birkaç aydır tükürüyor büşşürt büşşürt gibi bi sesle dudaklarından tükürük püskürtüyor. İstemediğinde sıkıldığında vs çok aşırı yapıyor. Allah’ını seven bunu nasıl geçireceğimi söylesin sinirlerim çekiliyor
siyah3430 Oldugugibibiri geçiyor unutuyor bir süre sonra. Dede baba gibi kelimeler alıyor yerini. Bol bol konuşun. Gel gel dedirtin yavaş yavaş azaltacak. Kolay gelsin 😬
Benkimimki Oldugugibibiri Benim bebeğim de yapıyo 7 aylık bazen yemek yerken de yapar yemekler çıkar ağzından ne dersen de anlamayacak zaten. Şimdiden buna bu kadar sinir oluyosanız yarın öbür gün hiç dayanamazsınız.
Seyma-2436 Oldugugibibiri Sinirleriniz çekilecek yer arıyormuş çoğu bebeğin yaptığı normal bir davranış oğlumda çok yaptı bir anda bıraktı.
Irmakprensesinannesi Oldugugibibiri geciremezsin genlde istemediklerinde kizdiklarinda yapıyorlar o yüzden başka bisey öğretin onu unutturun kızım 10 Ay 1 günlük hala tükürür arada
2cocukannesi__ Elisa_34 benim oğlumda 7 buçuk aylık neler yapıp veriyorsunuz özetlenmisin kahvaltı tarzı ve yemek konusunda 🤌💐
Hilalylmzzz Neden bu kadar takıldınız ki bu duruma gayet normal çıkardığı ses de belki hoşuna gidiyordur oyun olarak düşünüyordur bence rahat bırakın gelişiminin bir parçası bı durum bu aydan sonra bırakacaktır muhtemelen
Oldugugibibiri Hilalylmzzz takıldım çünkü hoşuma gitmiyor. Tik gibi oldu onda da bende de inanılmaz sinirleniyorum. Buna engel olamıyorum. Benim rahatsız olmamdan ziyade onu nasıl bu durumdan vazgeçireceğimi arıyorum
ElaZeyAras Oldugugibibiri bu aralar kızımda öyle 10 aylık resmen yüzünüzü yıkıyor fkkfkf ama takılmıyor um dönem dönem değişiyor bir ara lak lak yapıyordu değişiyor .
Oldugugibibiri ElaZeyAras benimki 3. Aydan beri bunu yapıyor. Zaman zaman değişse keşke böyle kaldı heralde yarın bi gün bilerek yüzümüze tükürmezse iyi
siyah3430 Oldugugibibiri 8. Ayda bıraktı babıldamalar arttı. Yeni sözcükler eklendi. Baskı yaparsanız onu oyun zanneder yapmaya devam eder. Siz kelime tekrar ettirin.
Oldugugibibiri Seyma-2436 zaten zor bi bebek olduğu için sinirlerim çekilecek yer aramıyor da her damla bardağı taşırıyor diyelim.
Oldugugibibiri Irmakprensesinannesi nasıl öğretebilirim yani var mı bir yöntemi denediğiniz başarabildiğiniz ne olur yardım edin
Irmakprensesinannesi Oldugugibibiri mesala alkış yapmayı ogrettim unuttu qma şu birkaç gündür atmaktan dolayı tekrar hatırladı yemekte özellikle yapior oyun zannediyor
snil Oldugugibibiri Bir zaman sonra unutur, çıkan ses hoşuna gittiği için oyun yapıyodur. Yaptığında hiç tepki vermeyin kendi haline bırakın ☺️