Kadernur Kizlar oglum 7 aylik ve sicaklar basladi baslayali 3 gündür vucudunda boyle bolge bolge kızarıklık var sivilce seklinde sanki sinek ısırmış gibu ama evde sinek yok ısıracak bisey yok alerji desem degisik hic bisey yemedi nolmus olabilir aceba
Kadernur bisenakillisinzaten yok canim huzursuz degil ben huzursuzum ama evde sinek falan yok gerci esim ve bende de var oyle kizariklik ama oglumunki daha belirgin