Kızlar 5 ay 20 günlük oğlum var yaşantım diyarbakırda 1 hafta öncede İstanbul’a geldim ailemin yanına gelir gelmez 2 gün sonra oğlumun bezinde pembe bir leke gördüm ditek hastaneye gittim böbreklerine ve idrar testine baktılar çok şükür böbreğinde bir şey çıkmadı ama idrarın da biraz kum döktüğünü söyledi doktor bu süteçte bol bol sıvı alımını vermem gerektirdiğini söyledi su da aynı şekilde ama o günden sonra idrarını az yapmaya başladı ve birkaç defa pembe lekesini olduğunu gördüm ne yapmam lazım bir yardımlarınızı bekliyorum kızlar