Merhaba kızlar bebeğim kabız diye post açmıştım normalde hergün her bez değiştirdiğimde kakasini yapardı Çarşamba’dan beri yapmıyor ama bugün anladim ki kabız değil biraz poposunda çatlak var mi diye bakarken köpüklü kaka çıkmaya başladı sonra biraz daha uğraştım ellerimle popusunu ayirdim baya kaka geldi köpüklüydü kaviz olmadigi halde neden kakasini kendi çıkarmıyor ki ve neden köpüklü sümüksü gibiydi