yerli-yummymummy Arkadaşlar ikea masa ve sandalyesi alan var mı kızıma almak istiyorum kullanışlı mı çocuklar kullanıyor mu gün içinde 20aylık kızım
Yaduuu yerli-yummymummy biz ahşap olanı almıştık. Hala sandalyesini kullanıyorum. 8 yıl olmuştur rahat. Kesinlikle verdiğim parayı hak etti.