Eski9 Merhaba herkese anne kart için başvuru yaptım çocuk bilgileri çıkmadı sistemden mi görüyorlar acaba ? Kaç güne gelir ? Başvuranlar kaç günde geldi ? Birde çocuk olmadan da seyahat edebiliyor muyuz bununla ?
Deletedmom_34 Eski9 merhaba evet sistemden görünür çıkmadıysa bilgiler, 1 haftada gelmişti, çocuk olmadan Seyahat edebilirsiniz.
Eski9 Deletedmom_34 çok teşekkür ederim arabayla gezemiyoruz bari otobüsle seyahet ederiz madem böyle birşey var çok iyi olmuş 🤗
Eski9 12sukran anne kart yazın Google İstanbul belediyesi sayfası çıkıyor irfan başvuruluyor kart başvurusu seçeneğinden anne kartı seçin diğer bilgileri girin kargo dahil 47 lira ücret karşılığında başvuru yapılıyor her yere ücretsiz gidilebiliyormus
Eski9 Aysima2020 İstanbul’da yaşayan anneler için 4 yaşa kadar ücretsiz ulaşım kullanımı için kullanılabiliyor bende başvurdum bugün internetten anne kart yazınca İBB sayfasından başvuru yapılıyor
Eski9 hepoyleolurzatenn İstanbul’da ulaşımda 4 yaşa kadar çocuğu olan anneler kullanabiliyormus ücretsiz şekilde
1Dost Ben gidip aldım 5 dakikada. kimliği verdim bide resim kartı çıkarıp resimi geri verdiler sanırım 15 tl kart ücreti ödedim aylık 150 basım hakkı var diye biliyorum 3 4 kere anca kullandım