duyguarsddn25 Oğlum 2 gün sonra yaşına girecek böyle bir süreç hiç görmedim uykusu var ayakta bayılıyor uykudan yine de ağlıyor uyumamak için çok daraldım ve bağırdım sinirle uyuttum vicdanım sızlıyor şimdi neyi var sizce diş te bile böyle olmadı
1balkizannesi duyguarsddn25 21 ay 10 günlük bir kızım var çok net bir şekilde 2 yaş sendromu geçiriyorsunuz çünkü biz de bir dönem yaşadık hala yaşadığımız zamanlar oluyor sakin ve sabırlı olmak gerekiyor Allah yardımcınız olsun gerçekten çok zor sendrom dönemleri.
AntiSosyallKelebek duyguarsddn25 Uyku gerilemesi yaşarlar bu dönem lütfen sakin olun ve akışına bırakın
Halimea duyguarsddn25 benim 2 oglumda öyleydi yatmıyodu cnm geceleri etrafta gezinir yada ağlardı bazen ellinden birsey düsdugunde yine aglardı . 2 yaş sendromu bunlar ama geçicek cnm .