Oglumunannesiyim Bu beşiği kullanan varmı 9 ay 1 yaş için soruyorum Oğlum 8 aylık beşiğinde yatıyor ama ayağa kalkmayı öğrendi artık yatamiycak sanırım 9 ay 1 yaş olup da daha yatan varmı
Tweetyy Oglumunannesiyim ayağa kalkıyorsa anne yani besiktende kalkar ama :/ park yataginiz var mi düşük kademede onu kullansanız?
Deletedmom_23 Oglumunannesiyim İlk 6 ay kullandık. Sonra büyük beşiğe geçtik. Benim bildiğim o kadar büyükken kullanılmıyor ağırlık sebebiyle
Metehann12 ben yoykonun park yatağını kullaniyorum anne yani da oluyodu benim oğlum da öyle yatarken bile kırk tur atan kudurugun teki hala yatiyo 14 aylık en alt kademesinde ordan çıkması imkansiz