Nihal1 Adetim 7gunngecti normalde duzenliydi 1 gun onceden gelirdi bugun 2 3 damla pembe renkte kan gelmiş acaba adet mi oldum agrım var USTELIK normalde agrım olmuyo
Naturall Nihal1 postlarınızın %80 i adetim gecikti diye. E siz kendinizi daha iyi bilirsiniz çünkü bu sürekli olan bir şey sizde
KahveliVera Nihal1 benim 3 ay gecikti ama leke dediniz leke yerleşme kanaması olma ihtimali de var ama siz daha iyi bilirsiniz