Merhaba herkese :
Malum havalar çok sıcak gidiyor , kızım 2.5 aylık gündüz sadece bir zıbın ve kısa çorap giydiriyorum . Normalinde gazlı bir bebek bu yüzden ayaklarından üşütmesin diye çoraplarını çıkartmıyorum. Acaba sıcaklıyor mudur ?sizler çorap giydiriyor musunuz ?