Arkadaşlar saatlik oyun gruplarinin oldugu bir oyun atölyesi kurmak istiyorum. Icerisinde 18 24 ay 24 36 ay ve 3-4 yas sosyallesebilecekleri etkinlik yapabilecekleri biryer acmayi dusunuyorum. Ama internette bununla ilgili hic bilgi yok denecek kadar az. Nerelerden aliniyor belgeler. Ve meslek kodu vs ne olmalı. Bunlar için oyun terapisi egitimi vs sertifikalar apmak gerekli mi. Ben edebiyat ogretmeniyim arkadasim okul oncesi ogretmeni o benim calisanim olacak yani kurucu ben olacagim icin bir egitim almam gerekiyor mu?