Merry25 yardım edenınız yoksa haylı zordur
Cevremde pes oese bu sekılde yapanların hep yardımı oldugundan zorlansalarda bı el ımdatına yetıstı hep bılıyorum
Ben yapmadım 4 bucuk yas kadar var aralarında
O yuzden destegınız olsa da once kendı psıkolojınızı dusunmenız lazım
Ilk cocuk kendı oz bakımını bellı oranda ogrendıgı yasa kdar beklenılmesı gerektıgını dusunuyorum