Momdu33 ben eds ile geri döndürdüm. Sağdığım sütü 20lik enjektöre çekip beslenme sondasının ucuna taktım enjektörü. Diğer ucu da göğsümün ucuna hizalayıp flasterle yapıştırdım veya kendim tuttum. O şekilde emzirdim bi süre. Baktım güzel emiyor iyice memeyi kavradıktan sonra çektim sondayı yavaşça. Öyle öyle döndü tekrar memeye