Herkese merhaba. Bebeğim iki buçuk aylık önceden emzirdikten sonra kusardı yani kusardı dediğim hafif bi çıkarırdı süt kesiği gibi ve ben sütümün yaradığını bilirdim. Ama şu 10 gündür kusmuyor yani bu süreçte enşilenmeli miyim yoksa normal mi bu durum