Bebeğim 2aylik anne sütü mama destekli gidiyoruz aptamil bi kutu bitirdik sıkıntı yoktu ikinci kutuya baslayinca gaz problemi kaka yapmada zorluk başladı sma ya geçtik gazda hoc bir problem yok ama kaka çok sulu 3 gün oldu smaya geceli gecici bi durummudur sizce kaka rengi normal kıvam sulu ve icinde taneli sadece anne sutu icerkenden baya sulu kıvamı ayni durumu yaşayan oldumu acaba yardimci olursaniz sevinirim