Bugün altını komple açtım lazımlıgla çok önce tanıştı nasıl olcak herşeyi anlattım 2.5 yaşında oğlum
Havalar iyi artık bugün dedim başlayım dedim
Sürekli sordum varmı çiş lazımligina oturdu yarım saat bekledik oyunlar çizgi film ler bazen hiç bişey neler neler ama yok var ama çok tedirgin 14.30a kadar tuttu ne kakan ne çiş en son da çişini kaçırdı altına ama altına yaptinda beni çağırdı gelmedi hakaret dahi etmedi o kadar suçlu bir suratı var ki😆😆 kızcam sandı hâlbuki hiç Kızmam öptüm dedim annecim olabilir artık bezin yok ama bir daha tuvalete gidelim tamam dedi çok tutuyor nasıl ilerleycem bilmiyorum ya