Arkadaşlar merhaba , oğlumun bir sürü foto ve videosunu cektim tlfndan ancak bellek doldu tlfnun. PC’ye aktaramıyorum kolayca , tlfna takılan usb aldım onda da sorun çıktı . GB artırdım ama o da belli bir ücret karşılığında . Pc ye kolay aktarım biliyorsanız lütfen anlatır mısınız , bellek yine dolmak üzere hic bir şey yapamaz oldum , 32 GB tlfn almam bir daha hayatta 😔