Helloyagmur Yesim34 bagirsak duzenleyici gaz damlasi degil bagirsak florasini duzenlemeye yardimci oluyor ek bi gaz damlasi kullanmaniz gerekebilir cok gazliysa
Kabarik Yesim34 bende kullaniyorm hala. 10 gunlukken basladim 2 ay 8 gunluguz kullamaya da devam edecem biz memnun kaldik. Morarip gidiyodu cocugum kac saat ikinip sonra kaka yapiyodu. Simdi pirt pirt cikio. Tamamen bitmedi ama daha rahatiz
Alpik Yesim34 bebegim 3 -4 haftalikti gaz sancilari icin doktorumuz onerdi cok memnun kaldik tavsiye ederim tabi kendi doktorunuza danisarak kullanin gecmis olsun
Larinaz Ben kullandım 3 ay kdr hep kullandıgım için belkşde gazı olmadı bilmiyorum cok ayırt edemedim.
Deletedmom221 bebeğime kulllandm daha önce güzel damla tavsiye ederim ama etkisii hemen göstermiyor hergün aynı saatte içirse 1 hafta sonra falan rahat eder bebiş yani bzm öyle olmuştu
Yesim34 Alpik doktora gaz damlası yazması için gittim fakat bana krem yazdı makattan vericeksin kremi dedi bende ona alışsın istemiyorum
Yesim34 Benim bebgiminde cok gazı var yavrum tuvalateni yaparken cok zorlanıyor karnı gurulduyor cok gaz oldugu için sanırım sancı yapıyor ne kullansam fayda etmedi bunu denemek istiyorum bide
Alpik Yesim34 ilk defa duydum kremi.baska doktora git bence belli ki icine sinmemis.benim dedihim.ilac yararli bakteri iceriyor cok faydasini gordum ben
Muhammedtalha Yesim34 4,5 ay kullandım bu Damla’dan önce 3 damla daha denedim bir tek bu işe yaradı bizde, bünyeye göre değişebilir belki ama biz çok faydasını gördük
Zidi26 @Yesim34 cok memnun kaldık 2 yada 3 kutu bitirdik zaten hemen bitirilmesi gerek ama bir süre sonra vücudu alısıyo bebişkonun. Aguline dan cok memnun kaldık birde tavsiye ederim
MinikAydoganlar Yesim34 ben kaç kez acile gittim lavman verdiler kızıma en son erkek kardeşim önerdi Damla’yı eczacı kendisi doktora kalsa böyle çekecek demişti kullandık ama düzenli kullanınca işe yarıyor
Yesim34 MinikAydoganlar aynen bende ozele bi doktora gittim oda bana lavma dedi kremle yapıcaksın dedi mantıklı gelmedi daha 1 bucuk aylık bebege makatına krem vermek gerektigi zman zeytinyagı suruyorum ama