Cerenimmmmm Bebeğim 3 Aylık koşa kol ve şort giydiriyorum içine zıbın. Arabada camı açıyorum sadece ön sol ya da sağ cam arkada ben pişiyorum 😃 klimayı açsak 1 de sabit bir şekilde hasta olur mu sizce sizler nasıl yapıyorsunuz
snil Cerenimmmmm Sıcaksa mecbur klima. Çocuğa direk gelmeyecek şekilde ayarlıyorum sıkıntı yaşamadık şimdiye kadar. Bir de oto koltuğa bindirmeden önce sırtına bez koyuyorum, inince genelde terlemiş oluyor hemen yedek bezle değiştiriyorum
oglumuz01 Cerenimmmmm kendi tarafımdaki camı açıyoruz bebeğe vurmuyor. Bebeğin olduğu taraftakini açarsak ona vuruyor
Sevvalldogan Aynı sorunu bizde yaşıyoruz pusetinin içine müslin örtü seriyorum fakat yine çok terliyor bi çözüm bulamadım hasta olacak diye bir yere gitmeye korkar oldum
Banu- Cerenimmmmm Bakımı yapılan ve direk üzerine vurmayan klima hasta etmez. Arabaya binip terledikten sonra açılmamalı yalnız. Bindiğimizde açılmalı terlemeden.