Webhelpe başvurdum, hemen aradılar. 7/24 vardiya düzeni varmış. Evden çalışacağım. Günde 8 saat çalışma. Asgari ücret ve prim veriliyormuş. Sigorta tam yatıyor. Gelen çağrı karşılanacakmış, konuşma kalitesine göre prim belli oluyormuş. Ayrıca internet ve elektrik kullanımı için belli bir miktar veriliyormuş. 2 hafta ofise eğitim için gitmek gerekiyormuş 9:00-18:30 arası.
Şartlar nasıl sizce?
Ücretli öğretmenlik de günde sanırım her gün yarım gün gitsem 6 saat olur. 3500-4000 arası maaş olur. Sigorta yarım yatıyor. Hafta sonları ve diğer tatil günleri tatil zaten. Otobüsle 30 dk mesafede okul.
O kadar kararsızım ki.