Arkadaşlar bebeğim 4 ayını 1 hafta geçti ama okuduğum her makalede uyanma saatı 8 8.30 olmalıdır diyor. Benim bebeğim 11 e 12 ye kadar uyuyor uyandıktqn 1 saat sonra kadar tekrar uyuyor, gece uykusuna da 9.30 10 gibi falan yatıyor 😂 ben durumdan memnunum ama gelişimi açısından sorun teşkil eder mi bilginiz var mı erken uyandırmalı mıyım ?