Melekhnm yaşamayan var mı diye sorulmalı bence. Ben de çok zor gebe kaldım riskli bir gebelik yaşadım göz yaşlarıyla dualarla bekledim yavrumu. Gün saydım resmen. Doğurdum, o da ne? Nur topu gibi bir lohusa depresyonu 😂😂 berbat günlerdi, asla normal olamayacağım diye düşünüyordum. Ölmeyi bile düşündüm, baya ciddi bir depresyon yaşadım, saçlarımı bile kestim ya düşünsene 😂