Ben bundan 2-3 sene önce kullanmıştım ve fırınını asla almam diyordum pişirmesi hiç iyi değildi . O zamandan bu zamana değişmiş midir bilemiyorum . Ocakta bir sıkıntı yaşamadım su anda da ocağını kullanıyorum daha yeni başladım kullanmaya ama bayağı kalın camı kırılacak gibi durmuyor bilemiyorum