Prettymom Kızlar benim minnoş 6 ay 2 günlük oldu. 2 gündür 2 uyku yapıyor. Uyku düzenini yazıyorum aşağıya aceba normal mi bilenler yazabilir mi? Saat 7:30 uyanış 10-11:30 ilk uyku 14:30-16:30 ikinci uyku 7:30-8 arası gece uykusuna geçiş.
hipregnancy Prettymom gayet güzel saatleri de uyku süresi de. Eğer kısa uyuyor olsaydı 3 uyuması gerekirdi ama şu an gerek yok zaten yetişmez 3. Uyku
Sontvbukucu Prettymom 6 bucuk aylikken biz de bu düzene geçtik. Saatler birebir aynı değil ama çok benzer. Su an 9 aylik olacak ayni sekil devam ediyoruz. 14 aya kadar falan bu sekil normal
Prettymom TheBaby o zaman yaşasın 😂 çünkü kucağımda uyurdu artık bıraktı sıcaklardan dolayı da sanırım istemiyor 🥳
iremceren Prettymom bebek tek uyku sinyali verene kadar çok normal bi düzen, korumaya çalışın bu düzeni