39 günlük bebeğim emziriyordum telefon çaldı alayım derken çocuğumun başına çarptı az kızardı kemik kısmına geldi emiyordu çok korktu ağlamadı ama hemen sarıldım öptüm ama çok korktum kendimi çok kötü hissediyorum aynı normal davranıyor ama bişey olmaz olmamıştır demi 😔😔 eşim bişey yok desede kendimi kötü anne gibi hissediyorum 😔😔😔