Arkadaşlar dün geceden beri belamızı gördüm kızım 1 yaş 17 günlük dünden beri kusuyor atesi var ve ishal olmuş durumda acile götürdük herkes aynı şikayetten muzdarip kızım mafoldu ben desem belamı gördüm ikizlere hamileyim 3 gündüz yatış verdiler dün çıktım çıktığından beri kızımla uğraşıyorum 1 dk dinlenemedim kızım iyi olsuna geri boş. İlaç verdi doktorumuz. Ekstra yaptığınız şeyler varsa bilelim yaa çocuklar hasta olmasın çok zor. Aynı şikayetler değil de mide bulantısı ve ishal bende de var dün geceden beri bu nedir yaa kardeşim annemler hepsi aynı şikayetten muzdarip ler nolacak halimiz böyle