Melikebltc bence yanlış yönlendiriyorsunuz. Sadece çorba içiyor diye sık sık çorba verilmez. Ek gıda zamanı doğru ayarlanmalı, pişirilme süreci doğru olmalı, bulamaç tarzı her şey karıştırılmamalı, bir çay kaşığı da olsa tadını bilmeli, ısrar edilmemeli, eline verip yemeği ile oynamasına izin verilemeli (bir süre), şarkı söyleyerek yedirebilirsiniz, oturduğu yeri sevmiyor olabilir, yemek yaparken size bakabilir.