Elif-Liya busrannur1905 oğlumda vardi doktorumuz üç aya kadar devam edebilir demişti sarılık için ama ben hem emzirdim günde bazen bir bazen iki kere 30 ml mama verdim şükür atlattık
Nefeshiramm busrannur1905 sarılık atlatmış olsalar bile o iz 3 aya kadat devam ediyor zaten en son gözlerden çıkar canım
Prenseslerimm_3 busrannur1905 biz 2,5 aylığız yeni gitti daha sarılığı gözlerinin içinde ve etrafında kalmıştı oda daha yeni kayboldu korkmayın 3.-4. Atiye kadar kalan var sorun etmiyor zaten
Mrvtsc busrannur1905 uzamış sarılıktir canim büyük ihtimal bizde bugun 37 günlüğüz degerimiz 10 cikti sarilik cok cok yavas atiliyormus vücuttan 2 3 aya kadar normalmis bol bol besle cocugunu vucuttan sari renk hemen gitmiyor bizimde hala sarı vücudumuz
Kvsrrr 2 saat beklemeden emzirdim ben çok güzel toparladı ve hemen attık sarılığı hatta hiç yoktu diyebilirim çok azdı. Bide yatak odasına mor ışık takanlar varmış gece onu duymuştum